Paris, part 1: Clothes.

70258-183

 

1&2. Klänning från La Petite Francais
LaFayette är verkligen ett toppen varuhus. Den här klänningen är jättesöt och kommer från ett franskt märke som säljs just där. Kläningen är lätt babydoll, nätta gnistrande knappar och fina linjer. My poor photographing ability försämrar intrycket. På mig är den toppen.

3.1. Linne från Womens Secret.
Geeky namn, men det är Paris bästa underkläds-och-pyjamasaffär. Jag har ett sånt här linne sedan tidigare och vet hur användbart det är. Toppen under polotröjor, genomskinliga t-shirtar och liknande. Sött med ljusblått och vitt.

3.2. T-shirt av Franck Sorbier
En välgörenhets t-shirt. Franck Sorbier har designat den speciellt för Sephora. Jag kommer använda den till min grå kjol occassionally eftersom t-shit+kjol är brymt snyggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback