Tara Jarmon for Target

Genom Ninas blogg blev jag medveten om designsamarbetet som TJ har gjort med Target. Allt var långtifrån min stil, allt var inte heller snyggt, men jag hittade en del fina saker.  Som en jeanskjol med rosetter på fickorna och ett linne med rosett i ryggen som passar till. Gillar när man kan matcha detljer sådär. Något annat som var fint var shortsen. Bra varierat mellan skräddat och slappt. Höjdpunkten i kollektionen är helt klart jackorna. 

    

Den blommiga kappan är precis lagom lång och blommorna är helt sjukt söta. Ett par jeans, ett vitt linne och ett par heels och your're ready2go. Dräktjackan är jättefin, men en sån hemsk färg! Den är inte ens syrén utan typ Ellos-lila. Jackan i blått hade känts väldigt Jackie O och det känns precis så preppy som jag vill vara i höst. Den tredje och sista jackan (som är värd att nämnas) är mer kavaj än jacka. Gillar den japanska touchen.


Kommentarer
Postat av: Libaneli

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

Postat av: nike free

Når nogen kommer til skobutik med henblik på at købe nogle behagelige og gode sko det første navn, <a href="http://www.nikefreerun3.net" title="nike free">nike free</a>

2011-12-15 @ 10:07:27
URL: http://www.nikefreerun3.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback