Lång page och kort kavaj

Yes, jag har klippt håret till page. Det blev jättefint, och passar väldigt bra till min franska stil. Det är en clean frisyr som därför passar till det mesta. Sötast kommer det bli när jag lockar det och bedhead-varianten kommer jag nog också ha ibland.

Dagens look är inspirerad av en av Rachel Bilsons outfits, den här har säkert många sett men jag fastnade mest för kavajen. Synd att jag inte hittade någon i linne. Jeansen är utelämnade medvetet eftersom jeans är så personliga och varierar så är det lite tråkigt att ha med.



1. En kort kavaj, fast med dubbelknäppning, i blått.
2.  En urringad t-shirt trekvartslånga armar.
3. Metallic sandaletter med en rosett, kan det bli sötare? Ja, om det hade varit mocka. Men hey, you can't have it all.
4.  Och så till sist, en väska! Lätt hängd på axeln med nymanikyrerade händer fingrandes på spännet.



Request : Om du ser en kort kavaj, ungefär som den Rachel har på bilden eller med dubbelknäppning, kan du väl säga till genom en kommentar? Jag tror många av oss är ute efter en :) Tack!



Kommentarer
Postat av: Ally

Har du ingen bild på din nya frisyr? :)

Postat av: sorbonne

Tyvärr inte :( Jag hittar inte kablen till digitalkameran...

2006-06-30 @ 16:25:32
URL: http://sorbonne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback