Kofta

    

Jag tycker verkligen om den här sortens kofta, har varit på jakt efter en sedan i julas. Men jag har inte hittat någon, fast jag räknar med att göra det i höst. Då ska jag ha någon av dessa outfits. Den första känns precis lagom sweats, och med lite fint hår och en snygg sminkning kan det faktiskt bli riktigt bra. Det får inte blir för "lodis". Den andra är verkligen jättefin och så användbar. Man kan ha koftan, t-shirten och skärpet och jeans eller kjol. Det går väldigt bra att variera.  Skorna kan man ha till båda outfitsen, och är verkligen snygga. Jag gillar mocka, kilklack och rund tå så de är verkligen idealiska.

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Den bilden har jag också på min blogg! :;)

Postat av: Niklasstina

NICE AND WONDERFUL SITE

2010-02-18 @ 11:14:23
URL: http://niklasstina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback