Smutsrosa - min nya favoritfärg

Smutsrosa är en så fruktansävrt fin färg, den passar mitt ljusa pigment och rödblonda hår perfekt. I går var jag på Zara och det blev ett par höga heels i mörk smutsrosa. Jag har länge letat efter de perfekta heelsen, eller några somhelst för den delen. Mina nya är 8-10 cm höga, har ganska tjock klack, lite platå vid tån och så är det en rem över ankeln. Jag har redan föreställt mig ett flertal outfits, och när kompisarna börjar komma hem är det dags att använda dem. Färger som passar speciellt bra till smutsrosa är blått, vitt och grått. Därför funkar skorna långt in i höst också.

På biblioteksgatan håller biografen att byggas om till
Urban Outfitters och jag undrar när det öppnar. Jag medger att jag sparar lite pengar till vissa saker som jag defintivt kommer köpa. Biblioteksgatan är överhuvudtaget en väldigt bra shoppinggata, och reorna är jättebra iår. Till exempel har Mathilde en korg med C&C t-shirts och linnen för 100 kr! Otroligt bra pris, men tyvärr fanns det inga färger som passade mig. Mathildes rea var helt otrolig, ett 200 kr bord med saker som var nedsatta från över tusen kronor. Riktigt bra.

Ikväll ska jag se "Pirates of the Caribbean II " och det ser jag verkligen fram emot. Såg ettan igår, för första gången! Men den var ju faktiskt riktigt kul så därför har jag stora hopp om tvåan. Säkert fullsatt även fast det är sommar. Det är ju bara ett par dagar efter premiärern. Nu måste jag ta och fixa till mig lite, har ett nytt shampoo med aloe vera och youghurt. Undrar om det kan reparera lite av mitt hår? Får se, jag har inte så stora förhopningar.


Kommentarer
Postat av: lolita

Älskar smutssrosa :) Ser också fram emot Urban outfitters, biblioteksgatan är lovely, speciellt på vintern :) Ha det kul på bion :)

Postat av: sorbonne

lolita: Det är den perfekta färgen! Hoppas det kommer in lite fler saker nu till hösten. Biblioteksgatan är verkligen härlig, älskar att gå där och titta i alla härliga affärer. Tack, jag hade kul på bion :)

2006-07-15 @ 11:01:39
URL: http://sorbonne.blogg.se
Postat av: amanda

smutsrosa är en mysig färg!

2006-07-15 @ 15:51:46
URL: http://www.adnama.blogg.se
Postat av: Ally

Är det det dom bygger om till? Aha! Var nämligen där idag och dom verkar vara i full gång :) yay, skynda på med att öppna!

2006-07-15 @ 20:46:12
URL: http://princessan.blogg.se
Postat av: Evangeline Lilly

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

2010-10-15 @ 11:47:19
URL: http://evangeline-lilly.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback