Fall/ Winter 06




Jag har beslutat mig för att inte köpa något förrän i september. Detta beror på att jag har spenderat alldeles för mycket pengar på shoppning. Och eftersom hösten är modets högtid så vill jag spara lite. De enda undantagen kommer vara secondhand shopping, eftersom det inte finns ofta inte fler än en kopia av varje plagg. Därför har jag gjort en liten lista över vad jag "behöver", och det är inte bara för second hand shopping utan för all shopping. Jag måste hålla koll på min stil.


En kabelstickad kofta
Ett par ridstövlar i mocka
En sweater dress, gärna med polokrage eller trekvartsärm och båtringning. (picture 1)
T-shirts och en ljusgrå trekvartsärm tröja
En stoor stickad mössa, sågs på Marc Jacobs-visningen.
En trench
Flera stycken tunna armband (picture 4)
Louboution-look alikes
En klänning som går att ha t-shirt under (picture 3)
Något ur Harmony från h&m, bara för att jag gillar special kollektioner
Strumbyxor i blått och grått
Heels
En polotröja i ljusgrått.
En wrap
En cardigan i grått eller typ Skanör-sand.
En midjekort kavaj (picture 2)

Jo, jag vet. Det är underligt att planera sin höst-look när det är juli.

Kommentarer
Postat av: Camilla

snyggt!

Postat av: emma

åh,I like!

2006-07-03 @ 17:59:02
URL: http://ramde.webblogg.se
Postat av: lolita

haha, jag planerar också min höstgarderob för tidigt! :) Ridstövlar låter som ett bra köp i höst :)

2006-07-03 @ 18:31:59
URL: http://lolita.blogg.se
Postat av: Anonym

låter som en bra lista!

2006-07-03 @ 19:15:25
Postat av: Idar

Interesting.

2009-05-05 @ 09:04:45
URL: http://idar.eadas.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback