Current Cravings

  

1. LBD
Ett craving på höst och att använda det man redan har.Jag är helt såld på LBD odh trivs i den jag har köpt. Min har långa ärmar vilket känns lite uppfriskande för min del eftersom jag altid har korta. Jag tycker det känns lite mer sextiotal, långa ärmar och båtringning. Det jag gillar med LBD:n är att den är så mångsidig och passar till de dagar då man vill vara diskret eller på en tjejmiddag med de närmasta kompisarna. Min är lite markerad under bysten så jag tänkte ha ett tunt svart skärp där ibland när jag vill undvika smycken men vill ha detaljer. Så, hur ser er LBD ut?

2. Ljust grått
Av nån underlig anledning är jag väldigt sugen på en polotröja i en ljus grå, nästan vit nyans. Det är jättekonstigt med cravings. Plötsligt dyker de bara upp och vill stillas. Jag är fast sedan ett flertal veckor. En annan sak i ljusgrått är kavajen från h&m. Kort, strikt och helt adorable! Ska jag köpa den?

3. En wrap
French Connection i gallerian har jag provat en wrap med mönster i mörkt blågrönt. Känslan jag får är Paris och en avslappnad stil. Tycker den passar även i höst då jag nästan helt tänker undvika jeans och ha klänning eller kjol. Är det nån mer än jag som är lite trött på jeans?
 

Kommentarer
Postat av: Mimo

Ang. hur min LBD ser ut, har jag nyligen lagt in en bild på bloggen. Den är väldigt enkel, vilket för mig är precis så en LBD ska vara (-: Och angående den andra frågan är jag INTE trött på jeans - I love them (-;

Postat av: sarah

Jättesöt jacka!

2006-07-29 @ 23:12:37
URL: http://saaarahs.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Jag gillar din blogg, den är nu sparad i favoriterna! :)

2006-07-30 @ 10:18:35
URL: http://www.johannasplace.blogg.se
Postat av: sorbonne

mimo: Jo, jag såg den! Den är fin! Snyggt med lite avslappnad stil.

sarah: visst är den?

johanna: Vad roligt! Nu blir jag jätteglad!

2006-07-30 @ 10:24:03
URL: http://sorbonne.blogg.se
Postat av: Michaela

Oj, ja! Självklart är man trött på jeans. Jag har tyckt att det är så otroligt skönt nu på sommaren då jag helt undvikt jeans och endast använt jeans-shorts (vilket är lite samma sak, men endå inte).

2006-07-30 @ 16:46:23
URL: http://michaelasplace.blogg.se
Postat av: Robota

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work

2010-02-15 @ 11:00:45
URL: http://robota.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback