City chic get's a whole new meaning

 



Eftersom jag hade lite feber igår så har jag inte kunnat träna idag utan behövt slappa. Eftersom jag då har en del att ta igen så tänkte jag ta en promenad in till stan. Jag visar mig mig ute i mjukisbyxor och joggingskor, frivilligt, men jag vill ändå ha något avslappnat. Troligen blir det min nya LBD (som jag är helt kär i), slappa knästrumpor som är nerdragna och LeCoqSportif skor i ljusrosa. Knästrumpor är lite fä mycket att ha vid knät så därför brukar de fungera som lite tajtare benvärmare. Jag tycker det är ett bra sätt att lägga till detaljer.

Min plan för morgondagen:
- Gå in till Stureplan strax innan lunch
- Äta sushi :)
- Hitta en söt kjol och prova wrapen. Kolla på TopShop-klänningen och h&m kavajen. Troligen så kommer kavajen kännas lite för plastig om jag ska bedömma bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback