Citron & smutsrosa

 

Citron/mint i Extra Drops är såå gott. Köpte ett paket igår och det känns verkligen sommar i min provancalgula bastväska. Mode handlar inte bara om trender, det behövs image också. De ges av detaljerna.



Lite mörkare än såhär är min nya smutsrosa polo. Jag funderar på att köpa en ljusgrå med stor krage, även fast jag inte sett någon än. Det är något stiliskt rätt med polotröja i ljusa färger. Det är verkligen fint till kjol eller höga byxor. Provade en grymt snygg outfit igår som kommer bli bra på caféer i höst (läs starbuks) eller på tjejmiddagar :) Popotröja, högtskurna jeans som är lite pösiga nertill  men stupisar och skyhöga klackar. Så snyggt!


Kommentarer
Postat av: Jonahalisha

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback