Necklace. Bracelet.

70258-254

Det här

söta halsbandet fick jag i julklapp av en kompis igår. Det är i silver och hur sött somhelst. Blankt och fint. Perfekt till alla möjliga outfits. Dessutom  är det stilrent och väldigt häftigt eftersom figurerna nästan flyter samman. Nice, huh? Av min andra kompis fick jag duschcremé från The Body Shop. Den doftar cranberries och är hur skummig somhelst. Riktigt neat. Mina kompisar känner mej väl.

Dessutom hittade jag, innan sushin, ett litet armband från hm's barnavdelning. Det var riktigt sött med lite rysk känsla [minns ni trenden vintern 05']. Jag gillar smycken som alla andra inte har och jag har nästan inga hm-smycken. Det är tråkigt när man ser exakt var det kommer ifrån. Men det här armbandet var såpass sött att jag inte kunde motstå det.  
Nu : OC season 1 disc 2.
Senare : Veronica Mars.




Kommentarer
Postat av: Linnea

Håller med dig, smycken ska vara personliga, helst ska man vara någorlunda ensam om dem. Gillar bilden ovan, har bloggat om den. Känns väldigt Paris!

Postat av: sorbonne

Linnea : Precis, men man kan ha vissa undantag när man tex sportar den dyra looken. Typ ironisk kommentar.

2006-12-21 @ 19:50:05
URL: http://sorbonne.blogg.se
Postat av: Amanda

Jag älskar den där bilden!!!!!
God jul!

2006-12-23 @ 12:10:15
URL: http://sweetsour.blogg.se
Postat av: Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback