Consider this a new welcoming and an overdue goodby.

70258-213Marni

Min enda sanna kärlek är väskor. Jag kan inte hålla mig ifrån dem, de bara återvänder in i mitt liv. De är ett ständigt inslag. I år önskar jag mig hm-bagen, den från "Gift of the day". Oversized är alltid bäst. Herrväskor är fascinerande, de är riktigt snygga till "the-good-catholic-girl-theme" I've got going on. Men om man bortser från temat den här veckan så skulle den passar bra till vårens isgrå nyanser, korta klänningar och kjolar.


70258-203
De här skorna är så fruktansvärt avskyvärda, men ändå så älskvärda. Metallic och lätt plattå gör att det känns väldigt nittotal. Benvärmare, kjol och en "Flashdance" t-shirt och man har gjort dem åttiotal. Eller kjol och polo och looken passar 2000-talets enkelhet. Men to set the record straight, metallic är endast ok om det är silver och de bärs med övrig minimalism. Keep it clean.

Kommentarer
Postat av: sara-stina

Gillar verkligen väskan!...

Postat av: sorbonne

sara-stina : visst är den underba`r?

2006-12-16 @ 11:21:07
URL: http://sorbonne.blogg.se
Postat av: Antoniotindra

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2008-09-10 @ 14:18:40
URL: http://antoniotindra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback