Christmas Special : 4 utmärkta presenter.

Till den som har kärlek, känsla och tillit för mode.


Det här är mest en julklapp till mej, den skulle passa mig perfekt.
Min kärlek gentemot mode tycks vara ohejdbar.
Men hittar jag någon med samma person skulle jag ge den direkt.

Till den urbant minimalistiska, men åh så chica.

Hade den här väskan funnits i europa hade det blivit hysteri.
För $38 har man en väska att vårda hela våren.
Bra till kompisen med mycket böcker. Eller mycket smink.
[ser ni hur användbar den är?]

Till den som velar mellan republikan och demokrat.

Jag tror många av er förstår det ironiska med den här
t-shirten. Givetvis syftar jag på förra valet i USA.
En påminnelse om vilket statement kläder gör.


Till popkonst entusiasten/bantaren. Ironisk kommentar vilket som.

Det är alltid tråkigt när man måste förklara det ironiska
men om man som konstsnobb är en aning nedvärderande gentemot Warhol måste det kanske förklaras.
Det ironiska mot bantaren är att det föreställer soppa aka bantnigsmat.
För popkonstentusiasten är det ironiskt eftersom Warhol är mainstream i sådanna sammanhang och ett inbitet fan skulle nog ha en annan favorit.

Kommentarer
Postat av: online tips

Jag vill tillbringa min vår med mina vänner. Ljumna dagar i parker, varma raster med glass i handen eller sittandes i fönster under nätterna, när alla andra röker och man står och pratar. Iklädd i smutsiga pasteller & böljande, lite längre sidenklänningar och med mörka läppar och silverskimriga ögonlock.

Btw, jag har mailat dig.

Postat av: nike air force one

it comes to sneakers for the past few decades.

2012-01-19 @ 09:41:54
URL: http://www.nike-air-force-one.net
Postat av: monster beats studio

fait totalement parfait.

2012-01-19 @ 09:53:47
URL: http://www.monster-beats-studio.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback