Sommar 2006

Listan är snodd från Emma.

Frisyren: Lite längre page med snedlugg och med inåtgående toppar. Eller en otroligt slariv tofs.
Väskan: I början av sommaren var den blå vit och i linne men nu på slutet [läs efter reorna] en gigantiskt svart väska med lite office-style.
Solglasögonen: Från H&M. De som alla har ; )
Plagget: French Connection kjolen. Blå och vit randig, passar till nästintill allt och har ett snyggt fall.
Musiken: "I'll Melt With You" Nouvelle Vague, låten är från Mr&Mrs Smith. Otroligt härlig och bara bäst.
Beachlektyr: Marie Claire, ELLEgirl och Pause.
Beautyprodukten: Dior Kiss glosset. När har jag inte använt det?
Smycket: Det tunna Georg Jensen armbandet i silver.
Glassen: Daim-glass. Efter att ha haft tandställning så hade jag ett stort behov.
Skorna: LeCoqSportif-skona. Jag älskar dem!

Kommentarer
Postat av: emma

Bra lista!

Postat av: Michaela

Åh, jag älskar också mina skor från Le Coq Sportif!

2006-08-20 @ 20:42:56
URL: http://michaelasplace.blogg.se
Postat av: Sigrid

haha dn där listan har jag också fyllt i!

2006-08-22 @ 17:22:09
URL: http://sigrid.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback