h&m september/oktober - saker att se fram emot

 

Nitrolicious
är en jättebra blogg om man, som jag, inte direkt gillar att leta runt på h&m's alla avdelningar innan man hittar nått man gillar. Jag kollar helt enkelt på h&m trend och det är alltid roligt att få veta vad som kommer i förväg. Koftan är ju relativt känd från olika bloggar men det är den enda av sakerna från h&m's harmony kollektion som jag kommer köpa. Den passar mig bra i sin färg, stuckning och att den är detaljrik. Eftersom kollektionen kommer i september behöver jag inte vänta så länge. Armbandet passar inte alls koftan, det är ju två helt olika stilar som helt enkelt inte går ihop. Det ska jag ha till andra koftor, men framförallt min smutrosa polo. Varför? Den gör intrycket ännu cleanare och lite uptight. Perfekt!

Kommentarer
Postat av: Emilee

Den där koftan är så fab!

Postat av: sarah

tröjan är jättesöt !

2006-08-03 @ 11:57:57
URL: http://saaarahs.webblogg.se/
Postat av: lolita

Åh, ska också försöka haffa mig en sån där kofta, den är bedårande :)

2006-08-03 @ 19:03:30
URL: http://lolita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback