Blekt.

   

Ljusgrånyanser passar jag speciellt bra i och blått är faktiskt en av mina färger. Klänningen kombineras med en vit t-shirt eller möjligen en i samma färg som rosetten. Klockan är en av mina absoluta favoriter, men jag kan inte bestämma mig - svart eller vitt? I den här outfiten är vitt given.Skorna är både bekväma och söt. Hela intrycket är avslappnat men med drag av seriousitet.

Jag har blivit en aning besatt av en klänning med tunna axelband, de passar så oerhört bra att ha t-shirt under. Att den är tunn gör att koftor och andra tröjor passar bra till. Ni kan väl tipsa mig om ni ser en ljusgråklänning i samma stil som den på bilden?

Kommentarer
Postat av: emy

klänningen var verkligen fin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback